En rättelse mina vänner - Utdelningsportföljsrapport också tipsar jag om goa poddar

För några dagar sedan publicerade jag ett blogginlägg med den beräknade utdelningen och portföljvärdet. Det visade sig att jag hade glömt ta med Dedicare och XACT Högutdelande.

Här följer så en ny dagsaktuell rapport på hur läget ser ut. Vanliga fonder är här inte inräknat i portföljvärdet.

Länk till sidan jag använde för detta finns i ordet länk.
Den kan även ni använda. Statistiken sparas i er webbläsare.


Dagens tips:
Håkan Hellströms första fullängdare Känn ingen sorg för mig Göteborg. Den håller än.

Dagens tips 2: Albin Olssons (Känd från 80 Väldigt Goda Mackor) nya podd Jag Vill Vara Håkan där de försöker skapa musik i tidiga Håkans anda. Den är riktigt bra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens köp - Kungsleden också konstaterar vi viss övervikt i portföljen

Dagens köp - Iron Mountain

Fördelen med att vara tunnhårig